Playlist


2015. szeptember 22., kedd

Off bejegyzés #Goodbye

Huh,szóval.. Helló srácok!

Nehezen, de rászántam magam, hogy megírjam ezt az off bejegyzést. A címből is látjátok, hogy a blog bezárja kapuit. Valószínűleg végre, sőt biztos. Az oka pedig az ihlet hiányossága. Azt mondtam az utolsó résznél egy kommentben, hogy a nagyja még hiányzik. Végülis nem hazudtam. A nagyja hiányzott/zik, mivel hozzá sem fogtam... Sajnálom, nekem ez nem megy. Az alapötlet azt hiszem elég jó lenne, hogy megállja a helyét, már csak nekem kellene elég jónak lennem a történethez, de lássuk be: egyik gimis - vagy részben gimis - blogom sem bírta sokáig. Egyszerűen nem megy az ilyen történetek írása, pedig annyi ötletem lenne hozzá, már csak az a bizonyos "töltelék" kellene, amivel megalapozom a cselekményeket, és kitöltöm a helyeket....
   VISZONT készülőben van egy új blogom, ami ugyancsak Ashtonos lesz, a sárcok nélkül valószínűleg, bár ez NEM biztos.
   A történet dióhéjban egy olyan lányról szólna aki mentálisan zavarodott egy kicsit, az még részlet kérdés miélyen mentális dologról lesz szó. Részben ez is gimis lesz - nagyon remélem sikerül végigvinnem -. A történetben Ashtonék új helyre költöznek, mivelmár rég el akartak költözni Hornsby-ból. A helyszín valószínűleg nem Sydney lesz, mint általában, inkább egy kisvárosra gondoltam. Szóval új iskola, meg minden. Ashton idővel észreveszi, hogy valami nem stimmel Avery körül, és kíváncsi lesz. Megpróbál a közelébe férkőzni, ami nagy feladatnak bizonyul számára, mivel a lány nem akar tágítani, és próbálja minnél messzebbre lökni Ashtont, aki ugyanúgy kitart. A bizalmát egy olyan dologgal fogja elnyerni amit másnak sosem mondott volna el. A lány idővel megnyílik Ashtonnak, Ashton pedig végig azon lesz, hogy átsegítse Avery-t. Dióhéjban ennyi lenne.
You Belong To Me-n pedig ugyancsak megtaláltok még egy jó darabig!^^ Sajnálom srácok, nem így terveztem ezt az egészet...
Így utoljára köszönöm itt is a támogatást, azt a 3000+ oldalmegjelenítést, a 18 feliratkozót, a kedves és bátorító szavakat!
Elizabeth M. Stowe xx.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése